مدیریت و اخلاق
دنیا امروزنیازمند مدیران با اخلاق است
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


اگر می‌خواهید در اوج بمانید، باید به همان اندازه سخت‌تر كار كنید.

مدیر وبلاگ : دکتر بهرام جاویدی نژاد
نظرسنجی
به چه میزان از مطالب این وبلاگ راضی هستید؟






 

"بهترین تفکر استراتژیک در خدمات مالی"

 

پیشرفته ترین بانک در کشور توسط مدیر هوشمندانه این صنعت اداره می شود.

ریچارد فایربرگ، یکی از بنیانگذاران، یک استراتژیست بی رحمانه است که به Capital One Financial Corp. هدایت شده است و در سفر 25 ساله ای شگفت انگیز که به عنوان یک رویکرد جدید برای طراحی و بازاریابی کارت های اعتباری آغاز شد.

امروز، Capital One، که بزرگترین بانک تجاری ایالات متحده با دارایی 373.2 میلیارد دلار است، خود را تبدیل به یک شرکت پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته با آرمان های ملی کرده است.

نیروی محرکه پشت این تکامل پروتئین، فیبرنکان 68 ساله بوده است، فردی بسیار خصوصی که به ندرت به مصاحبه با مطبوعات می پردازد. یک سرمایه گذار که او را سال ها شناخته است-تام براون، مدیر عامل صندوق هزینۀ سرمایه دوم، می گوید که Fairbank "حتی با من هم محدود شده است."

براون در سالهای سرمایه گذاری در Capital One سرمایه گذاری کرده است، از جمله در حال حاضر. او احترام زیادی برای تردید Fairbank دارد و معتقد است که او "تا حد زیادی، بهترین متفکر استراتژیک در خدمات مالی است."

من یکبار در سال 2006، برای مجله بانکداری، با Fairbank مصاحبه کردم. حتی پس از آن روشن شد که او به استراتژیست هادی  مانند Sun Tzu نزدیک می شود گفت: "استراتژی باید با شناسایی جایی که بازار در حال رفتن است شروع شود. "پایان بازی چیست و شرکت چگونه برنده می شود؟"

Fairbank گفت بسیاری از شرکت ها در برنامه ریزی استراتژیک خود دچار ترس هستند و فکر می کنند "این یک حرکت جسورانه برای تغییر 10 درصد از جایی است که آنها هستند." در عوض، او گفت که شرکت ها باید بر روی اینکه چگونه بازارهای خود تغییر دهند، چقدر سریع آنها را تغییر دهند  و زمان که این تحول معطوف شوند.

 

هدف این است که پیش از تغییر تعارض بجای تعقیب آن، تغییری ایجاد کند.

وی گفت: " سرعت انجام این موضوع حساسیت بسیار بیشتری را ایجاد می کند و به شرکت اجازه می دهد که حرکت های جسورانه ای را از موقعیت قدرت به دست آورد."

این رویکرد تهاجمی به استراتژی را می توان در طول تاریخ شرکت مشاهده کرد، در سال 1988 هنگامی که Fairbank و یک همکار سابق نایجل موریس، Richmond، Corp. Signet Financial، ویرجینیا را متقاعد کرد تا یک بخش تقسیم کارت اعتباری با استفاده از یک روش جدید مبتنی بر داده ها . این واحد چنان بزرگ و سریع رشد کرد که خود Signet خود را نابود کرد و در سال 1994 به عنوان "سرمایه اول" سرنگون شد.

تکامل این شرکت از آن زمان به وسیله مجموعه ای از خرید های استراتژیک آغاز شده است، که در سال 2005 هنگامی آغاز شد که شرکت Hibernia Corp.، یک بانک منطقه ای با دفتر مرکزی در نیواورلئان، خریداری کرد. در آن زمان، Capital One به سرمایه گذاری خود برای وال استریت اعتماد کرد و Fairbank نگران آن بود که یک رویداد اقتصادی بزرگ می تواند ناگهان خاموش شود. او به دنبال سپرده های بیمه ای بود که نه تنها به معامله هیبرنی منجر شد، بلکه علاوه بر جذب بانک های منطقه ای در سال های 2006 و 2008 نیز بود.

براون می گوید که این حرکت های استراتژیک احتمالا بیمه بقای شرکت زمانی که بازارهای سرمایه در طول بحران مالی مسدود شدند. او می گوید: "اگر آنها این بانک ها را خریداری نکرده باشند، بعضی از افراد مانند خودم هستند که فکر نمی کنند سرمایه One در اطراف امروز باشد."

همانطور که کسب و کار کارت اعتباری Capital One همچنان رشد کرد، Fairbank می خواست استراتژی موفقیت آمیز داده ها را به سایر محصولات وام مصرف کننده که در حال آغاز شدن در سطح ملی بودند، اعمال کند. در طول 20 سال گذشته، یکی از بزرگترین وام دهندگان خودرو در کشور شده است. این شرکت همچنین دارای یک کسب و کار وام تجاری قابل توجه با تخصص هایی مانند املاک و مستغلات چند طبقه و مراقبت های بهداشتی است.

 

سرمایه یکی در میان تحول دیگری، به یک بانک ملی مصرف کننده دیجیتال است. براساس Sandler O'Neill، شرکت پلت فرم بانکداری دیجیتال ING Direct را در سال 2011 به مبلغ 9 میلیارد دلار به فروش رساند و آنرا Capital One 360 ​​را بازتولید کرد. مکان های اداری از 1000 در سال 2010 به حدود 500 کاهش یافته است. .

هنگامی که Fairbank فرانچایز بانکداری منطقه ای خود را در اوایل دهه 2000 جمع آوری کرد، بازار اوراق بهادار ایالات متحده بسیار منزوی بود. در سال های اخیر، بازار سپرده شروع به تحکیم و Capital One کرده است تا بتواند از مزایای آن با پلت فرم دیجیتال خود استفاده کند.

امروزه تکنولوژی رانندگی بزرگی در پیش روی تبدیل Capital One است. این شرکت بخش زیادی از اطلاعات و توسعه نرم افزار خود را به ابر انتقال داده و پلتفرم فن آوری اصلی خود را بازسازی کرده است. در واقع، آن را می توان به عنوان یک شرکت فن آوری ارائه می دهد که خدمات مالی، از جمله محصولات سپرده بیمه ارائه شده است.

Fairbank در نامه ای به سهامداران 2018 خود نوشت: "ما شاهد تغییرات بزرگی در فرهنگ و جامعه ما بوده ایم، اما تغییراتی که در 25 سال نخست نخستین Capital One اتفاق افتاد، در مقایسه با سه ماهه ی قرن بیست و یکم که در حال گسترش است، کم رنگ خواهد شد." "و ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم چون تکنولوژی همه چیز را تغییر می دهد."

در Capital One، رانندگی تغییر شغل اصلی Fairbank است.

 

بهترین تفکر استراتژیک در خدمات مالی"

توسط: جک میلیگن، سردبیر برای مدیر بانک

ژوئیه 19، 2019

مترجم : دکتر بهرام جاویدی نژاد






نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
تاریخ روز
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو