مدیریت و اخلاق
دنیا امروزنیازمند مدیران با اخلاق است
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


اگر می‌خواهید در اوج بمانید، باید به همان اندازه سخت‌تر كار كنید.

مدیر وبلاگ : دکتر بهرام جاویدی نژاد
نظرسنجی
به چه میزان از مطالب این وبلاگ راضی هستید؟






 

شش راه جالب در روند بانکی مدرن

بانک امروز به طور کلی به اندازه بانک دیروز نگاه نمی کند. بانک ها با استفاده از فناوری هوشمند سعی دارند خود را به بانکی آنلاین و همراه، مصرف کنندگان تبدیل نمایند

این حرکت دائمی در صنعت باعث شده است تا برخی از نوآوری های هیجان انگیز، جالب توجه. برای مارک های بانکی، مورد هدف قرار گیرد . تا انجائیکه  که در حال حاضر چگونگی سرمایه گذاری در این روند به جهت سوداوری بیشتر  و کسب اطمینان مصرف کنندگان برای بازگرداندن بیشتر بعنوان یک هدف اصلی تعیین میگردد.

 

اما کدام تغییرات بیشترین جذب را دریافت می کنند؟

ذیلا شش مورد از جالب ترین آنها را  در بانکداری مدرن عنوان میگردد:

 

1. آزمایشگاه نوآوری

تمام شاخه های خلاقانه طراحی مجدد، فناوری های هوشمند و ابزارهای متحرک موبایل باید از جایی بیرون آمده باشند. این "جایی" معمولا یک آزمایشگاه نوآوری است، یک تکنیک که توسط تعدادی از موسسات بزرگ بانکی در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این آزمایشگاه ها جایی است که طراحان می توانند ایده های جدید خود را در مورد کارکنان و مصرف کنندگان به طور یکسان آزمایش کنند. آزمایشگاه اغلب مؤسسات مربوط به این موضوع است، مراکز پر از اسباب بازی ها و ابزارک ها، همه امیدوارند که چیزی به دست آید و بتوان آن را به شعب بانک تبدیل کند

 

2. صف های سریعتر

ایستادن در صف یکی از بدترین بخش های تجربه بانک است. با این حال، به دلیل یک روند سرد که به عنوان سیستم مدیریت صف دیجیتال شناخته می شود، این کار اجنتاب ناپذیر است .  یکی از گزینه های محبوب، QMatic، مشتریان بانک را به یک صف دیجیتال می رساند قبل از ورود به صف و یا حتی قبل از ورود به بانک . این تکنولوژی می تواند خطوط طولانی در شاخه را حذف و رضایت مشتری را افزایش دهد. لازم به ذکر است، قبل از اینکه شما تا به حال پا را در بانک خود قرار دهید، به راحتی خود را در صف قرار دهید.

 

3. ابزارهای تعاملی

روزها ایستاده اند و منتظر کمک هستند. بانک ها در حال حاضر تعدادی ابزار تعاملی را برای مصرف کنندگان ارائه می دهند و این یک روند سرد در صنعت است. برخی از گزینه ها شامل استفاده رایگان از رایانه ها و اینترنت می باشد. یک گام دورتر، دیوار تعاملی، یک صفحه نمایش لمسی عظیم است که مصرف کنندگان می توانند در مورد اخبار و حوادث صنعت، در حالی که در  انتظار ارائه  خدمت می باشند ، کلیک کنند.

 

4. کیوسک سخنگو

یکی از اجزای کوچکترین بخش هر بانک، باجه های انهاست  . به همین دلیل است که بسیاری از باجه ها با ایده یک کیوسک گفتگو بسیار دلپذیرتر می شوند. کیوسک ها غلاف های خودی هستند که گوینده می تواند طیف گسترده ای از توابع برای مصرف کننده را انجام دهد. جایی که فاکتور باجه های انسانی واقعا درگیر هستند با انتخاب گزینه های کیوسک بدون خدشه دار شدن باجه های انسانی بانک ها می توانند خلاقیت خود را با این طراحی تغییر دهند و واقعا نگاه و احساس مردم و کارمندان  خود را تغییر دهند.

 

5. خدمات چندگانه

یکی دیگر از راه های بانکی به دنبال آینده با خدمات متعدد است. یک بار، بانک ها فقط برای بانکی بودند. امروز، بانک ها نیز به عنوان یک رویکرد جدید به قهوه خانه ها و رستوران ها می پردازند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند یک فنجان جو را در حالی که سپرده می کنند، جذب کنند. طراحی شعبه در اینجا بر روی کافی شاپ، نه بانک متمرکز است، به طوری که به نظر می رسد که شاخه شما به طور متوسط نیست. این عامل فشرده را بالا می برد و یک تجربه رمان و هیجان انگیز برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

 

6. تکنولوژی هوشمند

فناوری می تواند برای بهبود تجربه مصرف کننده کار بزرگی انجام دهد. یکی از جالب ترین روند امروز، تکنولوژی ژست تعاملی است. این بیت هوشمندانه از حس طراحی  ، زمانی که یک نفر از کنار درب ، پیاده روی می کند، او را صدا زده و یک صفحه نمایش تعاملی را جایی که مصرف کننده می تواند محصولات و خدمات بانک  را بررسی کند. با استفاده از این تکنولوژی، مشتریان بانک یک تجربه کاربری را امتحان میکنند که در جاهای دیگری بدست آوردن این تجربه مشکل می باشد..

ARCA Logo

Reimagining everyday transactions, freeing people to focus on what matters most.

 

منرجم : دکتر بهرام جاویدی نژاد





نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها : شش راه جالب در روند بانکی مدرن،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
تاریخ روز