مدیریت و اخلاق
دنیا امروزنیازمند مدیران با اخلاق است
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


اگر می‌خواهید در اوج بمانید، باید به همان اندازه سخت‌تر كار كنید.

مدیر وبلاگ : دکتر بهرام جاویدی نژاد
نظرسنجی
به چه میزان از مطالب این وبلاگ راضی هستید؟






 

قدرت کلمه (چرا) در تبلیغ نویسی

این نکته به اثبات رسیده است که کلمات ما در تبلیغ نویسی در سایت تاثیرگذاری قابل توجهی بر تصمیمات خرید دارند که معمولا از طریق تاثیر بر ناخودآگاه افراد باعث می شوند تا مشتری به خریدن یا نخریدن محصول تمایل پیدا کند.

 

اخیرا تحقیقات زیادی بر روی تاثیر واژه ها بر نرخ تبدیل علاقه مندان به خریدار صورت گرفته است و تاثیرات مثبت و منفی واژه های زیادی بررسی شده است.

 

دوستان دقت کنید که مهارت های تبلیغ نویسی برای دروغگویی نیست، بلکه از این مهارت ها باید به گونه ای استفاده شود که آن دسته از مزایا و ویژگی های محصول که برای مشتری حائز اهمیت است دیده شود.

 

در حقیقت تبلیغ نویسی کمک می کند تا آنچه که واقعا وجود دارد از زاویه نگاه مشتری دیده شود. هیچ وقت قدرت کلمه “چرا” را دست کم نگیرید. چرا همیشه به یک پرسش وصل است و یادتان باشد که ذات همه ی انسان ها پرسشگر و کنجکاو است. از روزی که به دنیا می آﻳﻴم تقریبا هر روز چرا های زیادی از خودمان میپرسیم.

 

چرا کلمه ای است که باعث ارضا شدن حس کنجکاوی انسان میشود. هر وقت مسئله ای برایمان قابل درک نیست از خودمان و ازدیگران میپرسیم چرا اینطور است و به دنبال راه حل آن میرویم.

منبع : https://hatamtehrani.com

 

 






نوع مطلب : مدیریتی، 
برچسب ها : قدرت کلمه (چرا) در تبلیغ نویسی،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
سه شنبه 14 خرداد 1398
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی

تاریخ روز